Fredag och jag är ledig.. Önska dock att jag var det hela helgen.. Men inte.
Jobb Lördag-Måndag som gäller...
Har ingen lust eller ork till nödvändiga saker idag. Hade tänkt att jag skulle fått storstädat och grejat här hemma..
Började för 2 timmar sen och det enda jag har gjort är att bäddat sängen och vikt ihop tvätt och lagt in det i garberoberna... Va fan är det med mig?? Det är ju bara att göra..
Har nog för mycket annat i huvudet just nu, kan inte koncentrera mig på det jag verkligen ska göra...
Nee nu ska jag ta mig i kragen och sätta igång på allvar men då måste jag nog ha en städlåt...



 

 

Detta får bli städlåten för dagen =)

Med risk för att bli partysugen istället ;)

 

 

Pöss!!

 

 

1 kommentarer

Astrid Forsberg

26 Feb 2010 14:15

Sätt igång.Har talat mem mamma hon var så trött ska åka upp imorgon.Kram mormor

Kommentera

Publiceras ej