Känner att jag är på G nu.
Känns skönt att komma igång med träningen igen, var där idag igen och det kändes riktigt bra.
Tror det kommer att bli jätte bra på det nya gymmet, känner redan att jag trivs.
Nu ska kilona bort.
Har aldrig behövt kämpa förut med vikten, den har aldrig varit ett problem för mig.
Men efter att jag fyllde 25 så hände det något, fråga mig inte vad men nu har jag jätte problem med att gå ner och hålla vikten där.
Förr var det så att ville jag gå ner ett eller två kilon så gjorde jag det lätt på en vecka eller två, va fan hände???
Men skam den som ger sig, nu ska jag ner och det får helt enkelt ta den tid det tar.
Ingen ide att stressa fram något för då kommer vikten ändå inte att hålla sig där jag vill ha den.
Bättre diciplin måste jag däremot ha, kan inte låta mig frestas... Vilket jag har lätt för.




Nu jävlar!!!!


Pöss!!!

2 kommentarer

hanna

31 Aug 2010 15:15

BRA inställning!!! keept it up! Låt det ta den tid det tar, det är precis som du säger. Stressar du fram det så kommer du snabbt gå upp det igen. Låt det ta tid, Its easy to look bad, but to look good you need to put the effort in it! Du kan!!! kolla gärna för tips, kommer snart att svara på bra frågor jag fått av tjejer :)!

Astrid Forsberg

31 Aug 2010 16:36

Hej Malin. det var ett tag sen vi hördes.Hoppas att det är bra med er.Jag har varit krasslig ett tag,men det är på bättringsvägen nu.Kör hårt med din träning det är bara nyttigt.Ha det så bra.Kram Mormor

Kommentera

Publiceras ej