Nu har det kläckts en ny idè i huvudet på mig =)
Tycker att min gästtoalett är ganska så tråkig.
Först och främst så är den väldigt liten sen så har den blått fult golv och den är bara lite kaklad precis vid handfatet, tycker det är skit fult... Kunde dom inte lika väl kaklat hela toaletten??
Men man får helt enkelt jobba med det man har, piffa till.
Har redan bytt ut spegeln och handduks hållaren, står inte ut med dom där standardgrejerna som finns i lägenheterna.
Nu har jag i alla fall kommit på en idè som gör att det kanske ser lite tjusigare ut där inne...
Tänkte att jag ska köpa två tavellister och sen hitta gamla plancher, tex vademecum.
Jag ser det framför mig, skulle nog bli riktigt bra =)






Ska ev till IKEA i helgen man kanske får ta och införskaffa tavellister och ramar
sen är man på väg =)


Pöss!!!

1 kommentarer

Hollie

31 Aug 2010 22:38

Det kommer säkert bli jättefint :) Gillar inte heller de där standardlockerna. Fast jag vill ha det stilrent :)

Kommentera

Publiceras ej